Våre sponsorer:

Søppel på banene våre

Hei gutter!

Her er en liten melding/ beskjed fra Kåffa kontoret.

"Vi har ansvar for både KFUM-Arena og Ekeberg Kunstgress når det gjelder å holde banen ren for søppel og ting som ikke skal være der.

- Vi innfører nå en OBLIGATORISK plukking av søppel før og etter TRENING og KAMPER. Hele laget jogger på tvers som en "manngard" og plukker søppel mens de varmer opp eller jogger ned etter trening/Kamp og det er gjort på 2 minutter.
Hvis alle gjør dette blir det veldig liten på jobb på mange, istedenfor at vår vaktmester og andre i staben bruker opp tiden sin på søppelplukking.
I tillegg er det med å gi alle ansvar for eget anlegg.
På gamle kunstgresset har vi driftskontrakt med kommunen og dermed også ansvar der.
På KFUM-Arena må vi sette vår stolthet inn på at vi alltid prøver å holde anlegget fritt for søppel."

Vi har jo snakket om dette tidligere også, når man tar av seg tapen etter kamp/trening så er det jo en selvfølgelighet at man kaster dette i søppelet og ikke lar det bli liggende - ikke sant??

10 kommentar(er):

Anonym sa...

Johnsen rydder etter alle.. Hilsen Joachim

Anonym sa...

og han er digg

gunnar sa...

Det er godt å høre at Johnsen går foran som ett godt eksempel.

Sigbjørn sa...

Også godt å få bekreftet at alle innlegg merket "Anonym" er Johnsen og Joachim som diskuterer med hverandre og later som de er fra Lyn, Sarpsborg eller hvor veit jeg...

Anonym sa...

Sigbjørn, du kan vel ikke mistenke Johnsen til å skrive : " og han er digg" så selvdigger kan han vel ikke være??

Sigbjørn sa...

Jeg tror egentlig ikke selvtilliten til Johnsen kjenner noen grenser. Det ble bekreftet av oppførselen hans i straffekonken på søndag.

Anonym sa...

jeg kan godt komme å rydde opp
hilsen sarpegutt

Anonym sa...

Æ Æ Start fan! Kor i helsike duppeditten er det nye kunstgræsset dokkers? Eg så bare mykje søppel og møkk da æ hoppa forbi på ein hoppestokk æ fikk a farmora mi ti gebursdag!?

Anonym sa...

hvorfor skriver du EG så bare mykje søppel og møkk da Æ hoppa forbi?

enten bruker du EG eller Æ.. hvis du ikke har downs da

Anonym sa...

Eg æ downsa!