Våre sponsorer:

Sarpsborg dytter favorittstempelet på Kåffa

Sarpsborg FKs hjemmeside har forhåndsintervjuet trenerne foran kvartfinalen. Jeg besvarte noen spørsmål på mail. Blant annet: "Dere gjorde det bra i Norway Cup. Fortell!"

Og når man lever av å skrive, er det jo lett å la seg rive med av en slik åpen stiloppgave. Jeg ser jo når jeg leser svarene mine trykket i halvfet skrift at jeg kunne fattet meg litt mer i korthet....

Ellers merker jeg meg at treneren til Sarpsborg på rutinert vis dytter favorittstempelet på oss. Men det må vi tåle. Vi har hjemmefordel i det som ellers ser ut som en jevn kamp på papiret. Dette blir spennende!

PS! Lars R. har gjort meg oppmerksom på at jeg bommet på det jeg sa om sluttspillet i Dana. Vi kom selvsagt til 8-dels, ikke bare 16-delsfinale.

0 kommentar(er):