Våre sponsorer:

OBOS Cup semifinale

Vi har tatt ut 20 mann i en stortropp som trener søndag klokka 19.00 og mandag 20.15. Vi dropper trening på sjuerbanen tirsdag.

Av disse 20 blir omkring 15 tatt ut til kampen mot Lyn. Ved seier der, vil vi trolig holde det gående med vedlikeholdstreninger i en eller annen utstrekning for denne stortroppen fram mot finalen.

Adrian
Aleks Daver
Casper
Espen Salo
Fridtjof
Halvor U.
Joachim
Jørgen
Lars Johnsen
Lars R.
Magnus M.
Markus
Martin O.
Martinus
Mathias V.
Mats
Nikolai
Simen Føyen
Simen H. Lønstad
Sondre M.

For dere andre så blir det fotballferie frem til vi starter forberedelsene til Stopp Volden turneringen!

8 kommentar(er):

Anonym sa...

lett kamp!

Sigbjørn sa...

Etter å ha sett dere i de to siste seriekampene vet jeg ikke om jeg tror på lette kamper med det første...

Jeg håper selvsagt på å bli overbevist om det motsatte.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Sigbjørn sa...

Hei, Sarpe-gutt.

Nei, men jeg er mye på nett på grunn av jobb. Og har mailvarsling på nye innlegg, slik at jeg kjapt kan slette upassende innlegg som det du nettopp skrev.

Ikke på grunn av det du skriver om meg, det skulle jeg tålt, men fordi du er ufin mot andre også.

Anonym sa...

eyy! :D
når begynner treninga på søndag? og når er lyn kampen?

Sigbjørn sa...

Som det står i innlegget, trening 19.00 søndag og 20.15 mandag.

Kampen onsdag går 19.00.

Anonym sa...

når er det trening for 2 laget??

Sigbjørn sa...

I utgangspunktet var planen å ha fotballpause i oktober. Vi har lagt inn et par ekstra treninger for de som er aktuelle til kampen mot Lyn.

Ved seier der, blir det også noen treninger fram mot finalen.

Vintersesongen starter en gang i begynnelsen av november. Foreløpig venter vi på å bli tildelt treningstider fra klubben.

Mer info følger så snart vi vet mer.