Våre sponsorer:

STOPP VOLDEN Turneringen

HEi alle sammen!

Vi nærmer oss nå STOPP VOLDEN turneringen, som tidligere nevnt så er dette KÅFFA'a årlige innendørs turnering med mer enn 140 lag.
I år så er vårt lag også med i selve gjennomføringen av turneringen, dvs vi har mange dugnads timer foran oss denne helgen.
Dugnadstimene fordeles etter hvor mange spillere hver årgang har, og vi er som kjente en svært stor tropp og får dermed også mange dugnadstimer.
Vi får betalt for hver dugnadstime, vi kan nok se for oss at vi får tilført lagkassa vår et sted mellom 7.000,- - 10.000,- kroner !!!! Og det er jo veldig bra!
Fordeling av disse dugnadstimene kan gjøres på flere måter, jeg tenkt nå i første omgang å sende ut denne mailen og håper med det at vi får mange positve tilbakemeldinger.
Får vi ikke nok på den frivillige måten, så kommer vi til trekke ut personer fra hvert av våre 3 lag. dvs de som blir trukket ut er ansvarlige for gjennomføringen av den vakta de da får tildelt!
Våre oppgaver er som følger:
*vi må stille med 4 personer til speaker/ sekreteriat, her har allerede Andreas (Halvor Thorsnes) og Torsten (MAgne Lømo) sagt ja. Dvs vi trenger to frivillige til! Disse 4-personene inngår da i en gruppe på flere som deler dette seg i mellom i både Kfum- hallen og Ekeberghallen.
*1 person til Vakthold og Renhold, også her vil vår person inngå i en gruppe på flere, denne gruppa vil ha ansvar for vaktbytter og hovedansvar for at rydding/ renhold blir gjennomført
*det er til selve vakt styrken vi trenger mange personer, vi er satt opp med 25 vakter a 4 timer

Det vil bli avholdt møte i gruppen for speaker og sekretatiat tirsdag 20.november kl 1900. . Det vil også bli avholdt møte i gruppa for de som har ansvar for Vakt/ renhold tirsdag 20.november kl 1900.
Vi har følgende vakter:
Lørdag 24. november i KFUM hallen:
*en vakt kl 0730 -1130
*5 vakter kl 1130 -1530
*6 vakter kl 1930 - 2330


Lørdag 24.november i Ekeberghallen:
*2 vakter kl 1930 - 2330


Søndag 25.november i KFUM hallen:
*6 vakter kl 1130 -1530
Søndag 25.november i Ekeberghallen:
*5 vakter kl 0730 - 1130


NB! oppmøte til vakt ca 30 minutter før!! Til senvakten på lørdag viser erfaringene fra tidligere at det er best om det er flest mulige mannfolk, det har dessverre vært antydninger til noe bråk i både garderober og utenfor hallene!
Vi må ha dette på plass innen utgangen av uke 42. Som tidligere nevnt så vil vi fordele/ trekke vakter dersom vi ikke har nok innen denne fristen.


Håper og tror på rask tilbakemelding fra dere.
God høstferie!

0 kommentar(er):