Våre sponsorer:

Oppkjøring til Norway Cup?

Hei!

Håper alle har hatt en fin sommer så langt, litt variabelt vær til tross. Nå er det under to uker til Norway Cup sparkes i gang, og det har i alle fall begynt å krible litt i en gammel trenerkropp. Regner med at jeg ikke er alene om å glede meg. I forbindelse med turneringen har jeg to forespørsler. Begge mulighetene gjelder selvsagt for både første-, andre og tredjelagstroppene:

1) Trening til uka:

Vi har foreløpig ikke planlagt noen felles oppkjøring før fredag 27. juli. Flere av trenerne er ikke hjemme før da. Men jeg kommer til å være hjemme til uka, og kan godt tenke meg å kjøre noen formiddagsøkter med de som ønsker det. Men for å vite om det har noen hensikt, må det være i alle fall over 10 spillere som er interessert.

Derfor ber jeg dere nå om å si fra til meg på mail seinest fredag førstkommende (20. juli) om dere er hjemme over helga, og om dere er interessert i treninger på formiddagene til uka. Gjerne også hvor mange dager (fra mandag til og med torsdag).

Jeg tenker meg å starte omkring klokka 10 om morgenen. Da er sjansene brukbare for ledig plass på kunstgresset, og det er mulig å gjøre andre ting etter trening. Tenk om det blir kjempevær til uka - da kan vi ta med badeshorts og håndkle på trening og kjøre rett ned til sjøen etterpå! (Det er alltid lov å håpe...)


2) Sosial samling

Vi trenere synes det hadde vært hyggelig å samlet gutta til en kosekveld dagen før avspark, lørdag 28. juli. Vi tenker oss for eksempel en grillkveld der både spillere og foreldre er velkommen.

Men ettersom vi kommer til å ha en travel uke med å sysselsette gutta under turneringen, håper vi kanskje noen foreldre har lyst til å ta et grep om dette. Er det noen som har stor hage og nystrøket grilldress? Interesserte kan melde fra til Gunnar på SMS eller Sigbjørn på mail (nummer og adresse finner du i høyremargen).

Jeg undersøker om vi kan ha klubbstua i KFUM-hallen (og kokte wienerpølser) som backup dersom været fortsetter å være like uforutsigbart.

Og til slutt en liten hilsen til de som har tatt det litt pent med egentreninga så langt i sommer: Om du starter nå, kommer Norway Cup til å bli mye morsommere enn om du lar være å trene.

Fortsatt god sommer!

0 kommentar(er):